مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 12:552021-01-24سياسي

صرف زکات در محل زندگی مودیان موجب رغبت بیشتر برای ادای این فریضه می شود


هزینه زکات جمع آوری شده در همان جایی که تامین می شود هم به رفع مشکلات کمک می کند و هم موجب اعتماد مودیان زکات خواهد شد.

- ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام گفت: هزینه زکات جمع آوری شده در همان جایی که تامین می شود هم به رفع مشکلات کمک می کند و هم موجب اعتماد مودیان زکات خواهد شد.

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در نشست شورای زکات استان، اظهار کرد: فعالیت در حوزه زکات، توفیق و نعمتی است که خدواند متعال یه فعالان این حوزه ارزانی داشته است چون زکات یک تکلیف الهی است که بر دوش پیامبر اکرم(ص) گذاشته شده است، کاری که امروز فعالان عرصه زکات انجام می دهند همان کاری است که خداوند متعال از پیامبر اکرم(ص) خواسته است و یک تکلیف ارزشمند است.

وی گفت: خاصیت زکات این است که هم مال را تطهیر و پاک می کند و هم موجب رشد و بالندگی انسان ها و آرامش آنها می شود و مورد رحمتی الهی قرار می گیرند، فعالیت در حوزه جمع آوری زکات، یک کار حکومتی است که زکات اموال از اغنیا گرفته شود به دست فقرا برسد و باید تلاش کنیم هر کس به انداز وسع خودش کار کند.

امام جمعه ایلام گزارش مدیرکل کمیته امداد استان در راستای جمع آوری زکات را قابل تقدیر دانست و گفت: این کار بزرگی که در استان در راستای جمع آوری زکات انجام شده است، نتیجه تلاش همه عزیزان و فعالان این حوزه است و اهمیت این کار در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرف زکات در محل زندگی مودیان موجب رغبت بیشتر برای ادای این فریضه می شود

صرف زکات در محل زندگی مودیان موجب رغبت بیشتر برای ادای این فریضه می شود