مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 12:452021-01-24سياسي

فرمانده ناجا: خودروی نماینده مجلس مجوز تردد درخط ویژه ندارد


وی در پاسخ به این سوال که آیا نماینده مذکور مجوز تردد در خط ویژه اتوبوس را داشته یا خیر؟ گفت: خیر! نماینده مذکور مجوزی برای تردد در خط ویژه نداشته است.

- وی در پاسخ به این سوال که آیا نماینده مذکور مجوز تردد در خط ویژه اتوبوس را داشته یا خیر؟ گفت: خیر! نماینده مذکور مجوزی برای تردد در خط ویژه نداشته است.

فرمانده نیروی انتظامی در واکنش به ماجرای درگیری نماینده مجلس با مامور وظیفه شناس راهور ناجا گفت: قطعا از مامور وظیفه شناس حمایت می کنیم، همه در برابر قانون یکسانند و از مسئولان انتظار داریم که نسبت به قانون التزام و احترام داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار حسین اشتری در حاشیه حضور در بنیاد تعاون ناجا در واکنش به پرونده درگیری نماینده مجلس با مامور وظیفه راهور اظهارکرد: بلافاصله پس از اینکه از این موضوع اطلاع پیدا کردیم، به سرعت دستورات لازم را برای معاونت حقوقی و بازرسی کل ناجا جهت بررسی موضوع و رسیدگی به آن صادر کردیم و امید است هر چه زودتر بررسی ها به نتیجه برسد.

وی افزود: حتما از مامور وظیفه شناس حمایت خواهیم کرد.

نیروهای پلیس به صورت شبانه روز در اقصی نقاط کشور در شرایط اقلیمی مختلف اعم از سرما و گرما انجام وظیفه می کنند و همه باید به قانون احترام بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده ناجا: خودروی نماینده مجلس مجوز تردد درخط ویژه ندارد

فرمانده ناجا: خودروی نماینده مجلس مجوز تردد درخط ویژه ندارد