مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 12:402021-01-24سياسي

پروژه های عمرانی اسلامشهر طی دهه فجر افتتاح خواهد شد


فرماندار اسلامشهر از افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان طی ایام دهه فجر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود مرسلپور ظهر یکشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: در ایام الله دهه فجر ده ها پروژه عمرانی با حضور مسئولین ملی و استانی مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گیرد تا بیانگر آن باشد که علی رغم تمامی تنگناها و تحریم ها نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از پا ننشسته و به مردم خدمت رسانی می کند.

وی با بیان اینکه وظیفه اصلی ستاد دهه فجر شهرستان، همپوشانی و همگرایی در اجرای برنامه های مناسب دهه فجر است و هیچ دستگاهی حق ندارد اقدامات دیگری غیر از آنچه در ستاد شهرستان مصوب می شود، انجام دهد افزود: باید برای انتقال آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی به نسل جوان از روش های جدید و جذابی استفاده شود.

فرماندار اسلامشهر با تاکید بر اینکه درب اتاق مدیران ادارات باید همیشه بویژه در دهه مبارک فجر به روی مردم باز باشد گفت: مسئولین کلیه ادارات، نهادها و ارگان های انقلابی شهرستان در ایام دهه فجر همه روزه جهت پذیرش ارباب رجوع و پاسخگویی به آنان هماهنگی، اطلاع رسانی و اقدام لازم را به عمل آورند.

مرسلپور در ادامه به برگزاری مراسم ویژه ایام دهه فجر اشاره کرد و عنوان داشت: این مراسم به صورت نمادین و رژه خودرویی و موتوری در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های عمرانی اسلامشهر طی دهه فجر افتتاح خواهد شد

پروژه های عمرانی اسلامشهر طی دهه فجر افتتاح خواهد شد