موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 12:352021-01-24اقتصادي

رفع موانع توسعه بزرگترین کارخانه تولید شیر کشور در البرز


استاندار البرز از حل موانع مسیر توسعه بزرگترین واحد تولید شیر کشور در نظرآباد خبر داد و گفت: با راه اندازی کارخانه تولید خوراک دام در این مجموعه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نظرآباد، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، عصر امروز در حاشیه بازدید از یک واحد بزرگ گاوداری و تولید شیر در نظرآباد با اشاره به اینکه این بازدید با هدف تسهیل و رفع موانع تولید صورت گرفت، گفت: در این مجموعه بیش از 17 هزار راس دام وجود دارد.

استاندار البرز بیان کرد: این واحد رتبه اول تولید شیر را در کشور دارد و مدیریت مجموعه تاکنون با توسعه این مجموعه خدمت بزرگی به صنعت لبنیات کرده است.

شهبازی افزود: طی 5 ماه گذشته در کارگروه های مربوطه نسبت به اتخاذ تصمیم برای طرح توسعه این واحد و احداث کارخانه تامین مواد غذایی دام اقدام شده است.

وی افزود: بجهت اهمیت تولید و اشتغال و عدم اتلاف وقت در مسیر تولید، به فرماندار و شهردار این منطقه ماموریت داده شد که بستر لازم را برای این طرح توسعه فراهم کنند.

گفتنی است بیش از 300 نیروی کار در این مجموعه فعال هستند که امروز مشکل احداث کارخانه تولید خوراک دام حل شد؛ با راه اندازی این کارخانه 100 نفر دیگر به اشتغال این مجموعه اضافه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع توسعه بزرگترین کارخانه تولید شیر کشور در البرز

رفع موانع توسعه بزرگترین کارخانه تولید شیر کشور در البرز