مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 12:352021-01-24سياسي

تشریح و تبیین برنامه های آموزش و پرورش توسط اعضای شورای معاونان


اعضای شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش در هفدهمین برنامه گفتگوی هفته برمدار تحول و بهبود یادگیری که با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد به تشریح کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در هفدهمین نشست از سلسله نشست های گفتگوی هفته باهدف ایجاد ارتباط و تعامل دوسویه بین وزارت آموزش وپرورش و سایر دستگاه های دولتی که با محوریت موضوع گفتگو بر محور تحول با حضور محسن حاجی میرزایی و سعید اوحدی در ساختمان شهید رجایی برگزار شد، دو تن از اعضای شورای معاونان به تشریح و تبیین برنامه های آموزش وپرورش پرداختند.

برنامه ها و موارد مطرح شده توسط اعضای شورای معاونان به شرح زیر است؛ تحصیل 84 هزار دانش آموز در مدارس شاهد و طرح پراکنده مدیرکل امور شاهد و ایثارگران در این نشست، این جلسه را مصداق ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و اظهار کرد: اصلی ترین دغدغه آموزش وپرورش و بنیاد شهید در خصوص طرح شاهد ارتقای کیفیت تحصیلی فرزندان شاهد و ایثارگر است.

محمدرضا رزاقی از پیگیری اساسنامه استانداردسازی مدارس شاهد خبر داد و افزود: در راستای تحقق استانداردسازی مدارس شاهد، تدوین شناسنامه فعالیت های آموزشی، پرورشی و اجرایی این مدارس با همکاری مدیران انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح و تبیین برنامه های آموزش و پرورش توسط اعضای شورای معاونان

تشریح و تبیین برنامه های آموزش و پرورش توسط اعضای شورای معاونان