مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 12:202021-01-24اقتصادي

بازگشت قیمت به سایت ها به معنای پایان انحصار و خفقان است


اله ویردی دهقانی با بیان اینکه حذف قیمت از سایت ها به معنای ایجاد انحصار و خفقان است، گفت: به قوه قضاییه توصیه می کنم اجازه ندهند دولت در زمینه حذف مجدد قیمت ها از پلتفرم های آگهی آنلاین به آن ها فشار بیاورد چراکه حذف قیمت ها از این سایت ها به معنای پاک کردن صورت مسئله است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس در گفت وگو با اقتصادآنلاین در خصوص اهمیت بازگشت قیمت برخی محصولات در پلتفرم های نیازمندی و آگهی های آنلاین، گفت: سایت های نیازمندی آگهی آنلاین علاوه بر اطلاع رسانی در خصوص قیمت انواع کالاها، سبب رقابت ارائه دهنده های کالاها با هم می شوند، لذا حذف قیمت ها از این سایت ها به معنای ایجاد انحصار و خفقان است.

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش یا کاهش قیمت مسکن و خوردو به سیاست های کلی دولت مرتبط است نه اطلاع رسانی در چند سایت و رسانه، افزود: سیاست های اقتصادی و ارزی دولت قیمت خودرو و مسکن را سرسام آور بالا برد؛ به ویژه سیاست های ارزی.

دهقانی معتقد است اتفاقات پیرامون بازار بورس، نگاه مردم به کالاهای مصرفی مانند خودرو و مسکن را به کالاهای سرمایه ای تغییر داد و دولت امنیت سرمایه گذاری را با وضعیت ایجاد کرده در بورس زیر سوال برد، بنابراین باید این عوامل و سیاست های نابخردانه و غیرمنطقی دولت را دلیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت قیمت به سایت ها به معنای پایان انحصار و خفقان است

بازگشت قیمت به سایت ها به معنای پایان انحصار و خفقان است