مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 12:152021-01-24بين الملل

آغاز نشست کمیته ناظر بر تبادل اسرا میان دولت مستعفی و انصارالله یمن


فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن از آغاز فعالیت کمیته ناظر بر روند تبادل اسرا میان دولت مستعفی و جنبش انصارالله در اردن خبر داد.

- فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن از آغاز فعالیت کمیته ناظر بر روند تبادل اسرا میان دولت مستعفی و جنبش انصارالله در اردن خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک عربی، مارتین گریفیث، فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن در سخنانی امروز (یکشنبه) اعلام کرد که فعالیت کمیته ناظر بر روند تبادل اسرا میان دولت مستعفی و جنبش انصارالله در شهر امان، پایتخت اردن آغاز شده است.

گریفیث از دو هیئت دولت مستعفی و انصارالله یمن خواست که موضوع آزادی تمامی اسیران بیمار، مجروح، پیر و نوجوان را در اولویت گفت وگوهایشان قرار دهند و همچنین غیرنظامیانی که به طور خودسرانه بازداشت شده اند را هرچه سریعتر آزاد کنند.

وی همچنین از طرف های درگیر در یمن خواست که درباره اسامی اسیران برای تبادل طبق تعهداتشان در توافقنامه استکهلم توافق کنند.

فرستاده سازمان ملل به یمن در ادامه از اردن به دلیل میزبانی از گفت وگوهای دولت مستعفی و انصارالله یمن تشکر و قدردانی کرد.

طبق این گزارش، قرار است در این دور از مذاکرات بین دولت مستعفی یمن و انصارالله درباره اجرای بخش دوم توافقنامه امان که در دوازدهم فوریه سال گذشته بین دو طرف امضا شد، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نشست کمیته ناظر بر تبادل اسرا میان دولت مستعفی و انصارالله یمن

آغاز نشست کمیته ناظر بر تبادل اسرا میان دولت مستعفی و انصارالله یمن