مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 12:102021-01-24پزشكي

ثبت 23 روز بدون فوتی ناشی از کرونا در استان ایلام


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از ثبت 23 روز بدون فوتی ناشی از کرونا در استان ایلام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو مسئولان دستگاه ها و ارگان های مختلف و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، همه کمک کنند که این روند همچنان تداوم یابد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: ایلام در رده پایین ترین استان های کشور در بحث آمار مرگ و میر ناشی از کرونا قرار دارد.

وی گفت: همچنین استان ایلام در زمینه بروز بستری ها، در میان های بالای رده بندی استان های کشور طبق جدول بندی های مربوطه قرار گرفته است.

26 بیمار مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان های استان بستری هستند صادقی فر اضافه کرد: خوشبختانه بعد از پیک بیماری در آبان ماه، در دی ماه شرایط در استان بهتر شده و جز شهرستان های دره شهر و آبدانان، تمام شهرستان های استان دارای وضعیت آبی هستند.

وی تصریح کرد: در استان ایلام از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا امروز، تعداد 24 هزار و 617 نفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند و متاسفانه تعداد 659 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام اضافه کرد: همچنین در حال حاضر تعداد 26 بیمار مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان های استان بستری هستند و مراحل درمان و مراقبت های مربوطه به آنان در حال طی شدن است و تعداد 23 هزار و 500 مورد نیز از بیماران مبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 23 روز بدون فوتی ناشی از کرونا در استان ایلام

ثبت 23 روز بدون فوتی ناشی از کرونا در استان ایلام