مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 12:102021-01-24سياسي

بودجه 1400 شهرداری بیشتر رویایی بسته شده است


عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا با اشاره به اینکه بودجه 1400 شهرداری تهران بیشتر رویایی بسته شده است، گفت: باید میزان تحقق بودجه سال 99 را بررسی و بر اساس آن بودجه سال آینده را مورد تصویب قرار دهیم.

- عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا با اشاره به اینکه بودجه 1400 شهرداری تهران بیشتر رویایی بسته شده است، گفت: باید میزان تحقق بودجه سال 99 را بررسی و بر اساس آن بودجه سال آینده را مورد تصویب قرار دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت نظری، عضو شورای شهر در جریان دویست و شصت و ششمین جلسه شورا با اشاره به ارائه لایحه بودجه سال 1400 شهرداری تهران، گفت: این بودجه 1400 نسبت به بودجه سال جاری از چند جهت قابل بررسی است.

نخست اینکه ما باید میزان تحقق بودجه سال 99 را بررسی و بر اساس آن بودجه سال آینده را مورد تصویب قرار دهیم.

وی ادامه داد: آن طور که به نظر می رسد در بخش تحقق درآمدها نسبت به برآوردهای اولیه عقب هستیم و حتماً باید در تصویب بودجه میزان تحقق بودجه امسال چراغ راه ما باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا با بیان اینکه انحرافات بودجه ناشفاف است، ادامه داد: در مناطق، سازمان ها و شرکت ها ردیف هایی پیش بینی شده اگر در محلی که باید اختصاص پیدا می کرد اختصاص نیافته باید به شورا گزارش داده شود و اگر انحرافی از بودجه وجود دارد یا ندارد، گزارش داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه 1400 شهرداری بیشتر رویایی بسته شده است

بودجه 1400 شهرداری بیشتر رویایی بسته شده است