مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 12:102021-01-24سياسي

مشکلات اقتصادی امروز نتیجه دل بستن به وعده پوچ غربی هاست


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: امروز با وجود تمامی پیشرفت ها برخی مشکلات در جمهوری اسلامی به ویژه در حوزه اقتصاد دیده می شود که نتیجه دل بستن به وعده های پوچ غربی ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری بعد از ظهر امروز در نهمین گردهمایی مدیران، معاونین و روسای ادارات تبلیغات اسلامی استان در بابل، بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی توانست جنبش های مهمی را در جهان اسلام ایجاد کند و قطعا جمهوری اسلامی نقش موثری در شکل گیری تمدن نوین اسلامی خواهد داشت.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان انقلاب به ویژه شهدای فجر انقلاب اسلامی و با اشاره به برخی هجمه ها نسبت به جمهوری اسلامی در سال های اخیر،  اظهار کرد: قیام بزرگ ملت بصیر و انقلابی ایرانی اسلامی در سال 1357 به رهبری معمار کبیر این انقلاب حضرت امام خمینی (ره) گام نخست در ایجاد تمدن نوین اسلامی بود و به برکت آن انقلاب بزرگ امروز بسیاری از جنبش های اسلامی در منطقه و جهان اسلام شکل گرفت.

وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای بسیار ارزشمند جمهوری اسلامی در 42 سال عمر با برکت این انقلاب افزود: امام خمینی(ره) در شرایط بسیار پیچیده و حساس این انقلاب را پایه گذاری کرد و با الگو گرفتن از اصول و ارزش های اسلامی و فرهنگ عاشورا آن را به رخ جهانیان کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات اقتصادی امروز نتیجه دل بستن به وعده پوچ غربی هاست

مشکلات اقتصادی امروز نتیجه دل بستن به وعده پوچ غربی هاست