مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 11:452021-01-24بين الملل

هشدار وزارت خارجه روسیه به دولت بایدن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از ایتارتاس، وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای هشدار داد که تلاش دیپلمات های آمریکایی برای تشویق جریان های افراطی روسیه، - وزارت خارجه روسیه به آمریکا که اکنون تحت ریاست جمهوری بایدن اداره می شود هشدار داد که مراقب رفتار های نابه جایی باشد که بر روابط دو کشور تاثیر می گذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از ایتارتاس، وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای هشدار داد که تلاش دیپلمات های آمریکایی برای تشویق جریان های افراطی روسیه، محکوم به شکست است و در نهایت تاثیری مخرب بر رابطه مسکو-واشنگتن خواهد داشت.

این وزارتخانه در ادامه افزود: آمریکا باید به مشکلات داخلی خودش رسیدگی کند از جمله شکاف عمیقی که در نتیجه بی عدالتی اجتماعی در جامعه این کشور ایجاد شده است.

همچنین این وزارتخانه از تصمیم برای احضار دیپلمات های ارشد سفارت آمریکا در مسکو خبر داد.

هیئت دیپلماتیک آمریکا متهم به ترویج خشونت در میان معترضان و حتی ترغیب افراد کم سن و سال به حضور در اعتراضات غیرقانونی است.

پیشتر نیز ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه هشدار داده بود که سفارت آمریکا باید پاسخگوی این باشند که چرا نقشه مسیر های منتهی به محل تجمع معترضان در شهر های مختلف روسیه را منتشر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار وزارت خارجه روسیه به دولت بایدن

هشدار وزارت خارجه روسیه به دولت بایدن