مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 11:352021-01-24اقتصادي

از افزایش 15 درصدی مصرف گاز تا توصیه به کشاورزان در نشست بحران کهگیلویه و بویراحمد


مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افزایش 15 درصدی مصرف گاز، خواستار همکاری مردم و صرفه جویی در مصرف گاز با توجه به سردتر شدن هوا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، امان الله جهانبین  در نشست هماهنگی ستاد بحران با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد فاقد اردوگاه اسکان اضطراری است، گفت: برای احداث اردوگاه، زمین در اختیار هلال احمر قرار گیرد.

مدیرکل هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در برخی از محورهای استان از جمله یاسوج_ اقلید فاقد پایگاه هلال احمر هستیم.

در ادامه پژمان نیک اقبالی با اشاره به مدیریت خوب راهداری استان در بارش های امسال گفت: سیل بهار سال گذشته 200 میلیارد تومان به ابنیه و راه های استان خسارت وارد کرد که فقط 20 میلیارد آن پرداخت شد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: فقط برای نگهداری پایه های پل سوم بشار بیش از 4 میلیارد تومان نیاز است.

محمدی مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حوادثی مانند آتش سوزی ها در جنگل ها و مراتع گفت:  در 40 مورد آتش سوزی به 230 هکتار خسارت وارد شد خوشبختانه تلفات انسانی در حوادث نداشتیم تلفات مالی هم حداقلی بوده است.

رحمان خادم مدیرعامل شرکت گاز  هم با بیان اینکه مصرف گاز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد افزایش داشته گفت: طبق بخشنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از افزایش 15 درصدی مصرف گاز تا توصیه به کشاورزان در نشست بحران کهگیلویه و بویراحمد

از افزایش 15 درصدی مصرف گاز تا توصیه به کشاورزان در نشست بحران کهگیلویه و بویراحمد