مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 11:352021-01-24پزشكي

هشدار به فعالان صنعت طیور در خصوص آنفلوانزای فوق حاد پرندگان


دامپزشکی اردبیل به فعالان صنعت طیور و پرورش دهندگان طیور سنتی و روستایی و عموم مردم در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان هشدار داد.

- ایسنا/اردبیل دامپزشکی اردبیل به فعالان صنعت طیور و پرورش دهندگان طیور سنتی و روستایی و عموم مردم در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان هشدار داد.

اداره کل دامپزشکی استان اردبیل در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد.

با عنایت به بروز کانون های این بیماری در برخی از استان های کشور بار دیگر ضمن هشدار جدی به تمامی فعالان صنعت طیور و پرورش دهندگان طیور سنتی و روستایی از عموم این عزیزان انتظار می رود ضمن تقویت و تشدید اقدامات بهداشتی و قرنطینه ای و افزایش لایه های حفاظتی و امنیت زیستی از سهل انگاری و عادی انگاری بیماری اجتناب کرده و از هرگونه تردد غیرضروری خودداری نمایند و در صورت مشاهده کوچک ترین علایم مشکوک به آنفلوانزای پرندگان و به محض رویت تلفات غیرمتعارف و یا افت معنی دار آب ودان و یا کاهش تولید مراتب را سریعاً به نزدیک ترین مرکز دامپزشکی در استان گزارش نمایند تا عملیات کنترل، مهار و مختومه کردن کانون بیماری در کمترین زمان ممکن انجام و از سرایت آن به دیگر واحدهای پرورش جلوگیری به عمل آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به فعالان صنعت طیور در خصوص آنفلوانزای فوق حاد پرندگان

هشدار به فعالان صنعت طیور در خصوص آنفلوانزای فوق حاد پرندگان