مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 11:152021-01-24پزشكي

زالی: گروه های جوان تر در حال ابتلا به کرونا هستند


«درصد بستری های گروه سنی 5 تا 17 سال نسبت به دیگر گروه ها افزایش پیدا کرده است.

» فرمانده عملیات مقابله با کرونای کلانشهر تهران با بیان این جمله گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، صدا و سیما نوشت: علیرضا زالی درخصوص افزایش بستری گروه سنی 5 تا 17 سال گفت که درصد بستری های گروه سنی 5 تا 17 سال نسبت به دیگر گروه ها افزایش پیدا کرده است، اما اغلب این گروه سنی علائم خفیف تر و گاهی اوقات بدون علامت هستند.

وی گفت: طبیعی است که جوانان و نوجوانان سیستم دفاعی قوی تری دارند و در زمان ابتلا از قدرت بالاتر تدافعی برخوردارند و اگر در این گروه سنی علامتی هم داشته باشند به طور معمول سیر بالینی با آرامش بیشتری طی می شود.

زالی افزود: به طور معمول در گروه نوجوانان و جوانان بیماری زمینه ای کمتری داریم، مرگ و میر در این گروه به مراتب کمتر است، اما در عرصه جهانی و ایران شاهد این هستیم که به تدریج گروه های جوان تر در حال ابتلا هستند و شاید این موضوع به این دلیل باشد که در گروه های سنی بالاتر به مصونیت نسبی رسیده ایم و اکنون جوانان بیشتر در معرض تهاجم ویروس قرار گرفته اند.

فرمانده عملیات مقابله با کرونای کلانشهر تهران گفت: ما وقتی آمار ماه گذشته را با هفته گذشته در بحث تعداد مرگ و میرها، ابتلا ها و بستری ها مقایسه می کنیم می بینیم که همه این آمار ها در گروه سنی 50 تا 60 س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زالی: گروه های جوان تر در حال ابتلا به کرونا هستند

زالی: گروه های جوان تر در حال ابتلا به کرونا هستند