مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 11:002021-01-24بين الملل

واشنگتن «راهبرد جدید» در قبال کره شمالی اتخاذ می کند


سخنگوی کاخ سفید با این ادعا که برنامه تسلیحات اتمی کره شمالی تهدیدی جدی برای آمریکا و متحدانش است، گفت واشنگتن در حال تدوین راهبردی جدید برای مقابله با آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کاخ سفید اعلام کرد دولت کره جنوبی، جن ساکی سخنگوی کاخ سفید در این خصوص گفت: بدون تردید نظر رییس جمهور این است که موشک بالستیک اتمی کره شمالی و سایر فعالیت های مربوط به گسترش تسلیحات اتمی تهدیدی جدی برای صلح و امنیت بین المللی است و رژیم منع گسترش تسلیحات اتمی را تضعیف می کند.

وی در پاسخ به سوال یک خبرنگار درباره سیاست هند-اقیانوس آرام دولت جدید آمریکا، گفت ایالات متحده منافع حیاتی در ایجاد بازدارندگی در مقابل کره شمالی دارد و راهبردی جدید را برای حفظ امنیت مردم آمریکا و متحدان خود اتخاذ خواهد کرد.

سخنگوی کاخ سفید افزود: این رویکرد با بازبینی دقیق سیاست در قبال وضعیت کنونی کره شمالی، در رایزنی نزدیک با کره جنوبی، ژاپن و سایر متحدان درباره گزینه های فشار موجود و احتمال هر دیپلماسی در آینده، انجام می شود.

ساکی همچنین گفت آمریکا مانند گذشته با متحدان خود در منطقه کار خواهد کرد تا مسیر رو به جلو را تعیین و در زمینه بازدارندگی همکاری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن «راهبرد جدید» در قبال کره شمالی اتخاذ می کند

واشنگتن «راهبرد جدید» در قبال کره شمالی اتخاذ می کند