مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 10:552021-01-24پزشكي

بیش از 1000تست تشخیص سریع کرونا در مرزهای سیستان وبلوچستان انجام شده است


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تیم های بهداشتی تاکنون، بیش از 1000تست تشخیص سریع کرونا را در گذرگاه های مرزی رسمی و غیر رسمی با کشور پاکستان از اتباع بیگانه اخذ نمودند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تیم های بهداشتی تاکنون، بیش از 1000تست تشخیص سریع کرونا را در گذرگاه های مرزی رسمی و غیر رسمی با کشور پاکستان از اتباع بیگانه اخذ نمودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر سید مهدی طباطبایی افزود: با توجه به تردد های قانونی و غیر قانونی در مرزهای شهرستان میرجاوه و سراوان تاکنون بیش از 1000 تست تشخیص سریع کرونا در این گذرگاه های مرزی از افراد مشکوک و دارای علایم گرفته شد، که از این تعداد 5 نفر مثبت شناسایی و اقدامات لازم بهداشتی انجام گردید.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: در گذرگاه های غیر رسمی مرز سراون نیز 101 تست تشخیص سریع از سرنشینان خودروهای سوخت کش اخذشد، که یک مورد مثبت شناسایی گردید.

وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص غربالگری متعادان متجاهر در زائر سرای امام رضا (ع) زاهدان گفت: در طرح جمع آوری متکدیان و معتادین متجاهر در آذرماه از تعداد 320 نفر متکدی و معتاد متجاهر، تست سریع تشخیص کرونا ویروس انجام شد که 6 مورد مثبت شناسایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1000تست تشخیص سریع کرونا در مرزهای سیستان وبلوچستان انجام شده است

بیش از 1000تست تشخیص سریع کرونا در مرزهای سیستان وبلوچستان انجام شده است