مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 10:052021-01-24اقتصادي

95 درصد کار پروژه استحصال دارو از مواد مخدر در کرمان انجام شده است


سرپرست معاونت امور اقتصادی استاندار کرمان با اشاره به اینکه با احداث کارخانه استحصال دارو از مواد مخدر شاهد ایجاد ارزش افزوده، رشد اقتصادی و اشتغالزایی در استان خواهیم بود، - ایسنا/کرمان سرپرست معاونت امور اقتصادی استاندار کرمان با اشاره به اینکه با احداث کارخانه استحصال دارو از مواد مخدر شاهد ایجاد ارزش افزوده، رشد اقتصادی و اشتغالزایی در استان خواهیم بود، تصریح کرد: 95 درصد کار برای راه اندازی این کارخانه در حوزه اقتصادی حل شده و مجوزهای لازم گرفته شده است.

کارخانه استحصال دارو از مواد مخدر از سال 95 در کرمان آغاز شده و از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان است که بعد از مدتی این پروژه به دلیل مسائل مالی متوقف و روند احداث آن طولانی شده است.

مکان این کارخانه چند بار جابه جا و در نهایت در شهرک صنعتی کرمان جانمایی شده و از مرداد سال جاری سرمایه گذار جدید به این پروژه ورود کرده است.

این پروژه جزو پروژه های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید استان کرمان است که سرمایه گذاری فاز نخست آن 120 میلیاد تومان، دانش فنی آن 700 هزار یورو خریداری و خط علمی راه اندازی شده است.

با توجه به اینکه استان کرمان در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و نیروی انتظامی کشفیات زیادی دارد، این پروژه دارای توجیه فنی و اقتصادی است و موجبات اشتغال افراد زیادی را فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد کار پروژه استحصال دارو از مواد مخدر در کرمان انجام شده است

95 درصد کار پروژه استحصال دارو از مواد مخدر در کرمان انجام شده است