مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 10:002021-01-24فناوري

اساتید در آموزش های مجازی به لحاظ مغز افزار حرفه ای تر شده اند


رییس دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره گفت: اساتید به لحاظ مغز افزار حرفه ای تر شده اند و توانسته اند خود را با نظام آموزش مجازی به روز کنند و محتواها را به سمت مجازی شدن ببرند.

- یوسف خجیر رییس دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره در گفت و گو با خبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس درباره کیفت آموزش های مجازی، اظهار کرد: در حال حاضر دو ترم از برگزاری کلاس های مجازی گذشته و چالش های استفاده از سامانه آموزش مجازی، ظرفیت سرورها، پهنای باند و ناتوانی در بحث سخت افزاری نسبت به اوایل خیلی کمتر شده است.

  وی افزود: وضعیت دانشگاه ها از لحاظ نرم افزاری نیز نسبت به 10 ماه گذشته بهتر شده است.

در ابتدای راه و موج نخست کرونا ، بسیاری از مراکز آموزشی و دانشگاه ها برای آموزش مجازی شان از پیام رسان های معمولی و ارتباطی مانند واتساپ، سروش، آی گپ و تلگرام استفاده می کردند، اما بعد از مدتی آموزش ها از طریق سامانه ها و ال ام اس ها برگزار شد که البته در این موارد نیز اشکالات و ضعف هایی وجود داشت.

  رییس دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره اضافه کرد: آموزش مجازی هم خیلی وقت ها پاسخگوی نظام آموزشی کشور نبود و افزونه هایی از جمله حضور و غیاب و نظام ارزشیابی نداشت، حتی خیلی ها هم مبتنی بر محتواهای کتبی، فایل و پاورپوینت بود که خوشخبتانه چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتید در آموزش های مجازی به لحاظ مغز افزار حرفه ای تر شده اند

اساتید در آموزش های مجازی به لحاظ مغز افزار حرفه ای تر شده اند