مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 09:452021-01-24ورزشي

آرای کمیته انضباطی هندبال اعلام شد/ 3 بازیکن محروم شدند و 8 تیم صعود کردند


آرای کمیته انضباطی فدراسیون هندبال برای تساوی شائبه برانگیز دیدار دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و فرازبام خاییز دهدشت اعلام شد.

- آرای کمیته انضباطی فدراسیون هندبال برای تساوی شائبه برانگیز دیدار دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و فرازبام خاییز دهدشت اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 16 روز قبل و در جریان دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال مردان دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و فرازبام خاییز دهدشت به تساوی رسیدند و با این تساوی هر دو تیم در کنار مس کرمان از گروه خود بالا می رفتند اما تیم زغال سنگ طبس بعد از تساوی این بازی و در شرایطی که از صعود به مرحله بعدی بازمانده بود به فدراسیون اعتراض کتبی کرد و مدعی شد که دقایق پایانی این بازی شائبه برانگیز است و باید بررسی شود.

اکنون فدراسیون هندبال آرای کمیته انضباطی اعلام کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون هندبال پس از برگزاری چندین جلسه و بررسی تمام موارد و اتفاقات مورد بحث دیدار بین تیم های فراز بام خاییز دهدشت و سپاهان اصفهان با حضور اعضا به موضوع شکایت تیم زغال سنگ طبس در خصوص مسائل به وجود آمده در این دیدار پرداخت.

در این جلسات که با حضور نمایندگان حقوقی، دفتر امور مشترک فدراسیون ها و بازرسی وزارت ورزش و جوانان و دیگر اعضا تشکیل شد، ضمن بررسی کلیه موارد و تماشای فیلم مسابقه، گزارش تخصصی کمیته فنی ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرای کمیته انضباطی هندبال اعلام شد/ 3 بازیکن محروم شدند و 8 تیم صعود کردند

آرای کمیته انضباطی هندبال اعلام شد/ 3 بازیکن محروم شدند و 8 تیم صعود کردند