مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 09:352021-01-24اقتصادي

کشف اخلال 42 میلیاردی در نظام اقتصادی در چهارمحال و بختیاری


 فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف یک فقره اخلال در نظام اقتصادی به مبلغ 42 میلیارد ریال در استان خبر داد.

  - ایسنا/چهارمحال و بختیاری  فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف یک فقره اخلال در نظام اقتصادی به مبلغ 42 میلیارد ریال در استان خبر داد.

  بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس چهارمحال و بختیاری، سردار منوچهر امان اللهی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام شکایت سازمان بازرسی استان مبنی بر اینکه شش شرکت بازرگانی، با وجود فروش نهاده های دامی در سامانه بازارگاه و مهلت یک هفته ای جهت ارسال و تحویل بار به مصرف کننده نهایی، از ارسال بار به چهارمحال و بختیاری امتناع کرده اند، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا تیمی متشکل از ماموران پلیس جرائم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی استان، اداره کل صنعت، معدن و تجارت و اداره کل جهاد کشاورزی استان تشکیل و ضمن انجام اقدامات اطلاعاتی با همکاری با تعاونی های مرغداری و دامداری، انبارهای ارسال بار و شرکت های حمل و نقل و باربری نهادهای دامی را مورد رصد قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: با اخذ مستندات تخلفات این شرکت ها و هماهنگی قضایی، پرونده اخلال در نظام اقتصادی برای هر یک از شرکت ها تشکیل و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف اخلال 42 میلیاردی در نظام اقتصادی در چهارمحال و بختیاری

کشف اخلال 42 میلیاردی در نظام اقتصادی در چهارمحال و بختیاری