مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 09:352021-01-24اقتصادي

حذف نام دالاهو از لیست شهرستان های غیربرخوردار از اشتغال


مسئول بسیج مهندسین صنعت شهرستان دالاهو از حذف نام دالاهو از لیست شهرستان های غیربرخوردار از اشتغال خبر داد.

- کامبیز کتابی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهرستان هایی که نرخ بیکاری آنها از میانگین نرخ بیکاری کشور بالاتر است در لیست شهرستان های غیر برخوردار قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه قرارگیری در این لیست موجب اعطای مشوق های لازم از طرف دولت می شود، افزود: این مشوق ها به منظور ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری بوده که در لایحه بودجه سالیانه منظور می شود.

مسئول بسیج مهندسین صنعت شهرستان دالاهو تصریح کرد: معافیت های مالیاتی واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی از جمله این مشوق ها بوده که با حذف نام شهرستان دالاهو از لیست شهرستان های غیر برخوردار از این امتیاز محروم شده است.

وی ادامه داد: شهرستان دالاهو با دارا بودن جوانان متخصص، متعهد و توانمند در شمول شهرستان های بیکار استان قرار داشته و جوانان این شهرستان برای اشتغال به شهرستان ها و استان های دیگر مهاجرت می کنند، بنابراین حذف شهرستان دالاهو از لیست شهرستان های غیر برخوردار توسعه صنعت و اشتغال این شهرستان را با چالش روبرو می کند.

مسئول بسیج مهندسین صنعت شهرستان دالاهو با اشاره به اهمیت معافیت مالیاتی برای سرمایه گذاری در این شهرستان و از دست رفتن این مزیت گفت: رش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف نام دالاهو از لیست شهرستان های غیربرخوردار از اشتغال

حذف نام دالاهو از لیست شهرستان های غیربرخوردار از اشتغال