مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 09:302021-01-24ورزشي

اعتراض به حضور یکی از کاندیداهای مجمع انتخاب رییس هیات شنای خوزستان


برخی از اعضای جامعه شنای خوزستان به نحوه برگزاری مجمع انتخاب رییس هیات شنای خوزستان که قرار است طی روزهای آینده برگزار شود، اعتراض دارند.

- ایسنا/خوزستان برخی از اعضای جامعه شنای خوزستان به نحوه برگزاری مجمع انتخاب رییس هیات شنای خوزستان که قرار است طی روزهای آینده برگزار شود، اعتراض دارند.

پس از گذشت حدود یک سال از بلاتکلیفی ریاست هیات شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان، قرار است مجمع انتخاب رییس این هیات، 15 بهمن ماه با حضور هشت کاندیدا در اهواز برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شنای خوزستان طی یک سال گذشته روزهای پر فراز و نشیب و توام با حواشی بسیاری را پشت سر گذاشته است، تا جایی که پای حکمیت وزارت ورزش و جوانان در خصوص رفع مشکلات بین اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و فدراسیون شنا بر سر برگزاری مجمع انتخاب رییس هیات شنای خوزستان به میان آمد.

اما با مشخص شدن زمان برگزاری مجمع انتخاب رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان، این بار بحث حضور بابک حسامیان به عنوان یکی از کاندیداها در مجمع مطرح است که وی در خوزستان سکونت ندارد و اعضای شنا، شیرجه و واترپلوی استان معتقدند که باتوجه به تایید علی نژاد معاون وزیر مبنی بر این که بر اساس قانون کاندیداها باید در استان متقاضی، سکونت داشته باشند، حسامیان باید از بین کاندیداها کنار گذاشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض به حضور یکی از کاندیداهای مجمع انتخاب رییس هیات شنای خوزستان

اعتراض به حضور یکی از کاندیداهای مجمع انتخاب رییس هیات شنای خوزستان