مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 09:202021-01-24اقتصادي

حوزه سلامت گیلان در بخش درمان نیازمند نوسازی است


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: حوزه سلامت گیلان به ویژه در بخش درمان، به شدت نیازمند تجهیز و نوسازی است، از این رو تخصیص اعتبارات برای تجهیز و توسعه بخش درمان در این استان، - ایسنا/گیلان رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: حوزه سلامت گیلان به ویژه در بخش درمان، به شدت نیازمند تجهیز و نوسازی است، از این رو تخصیص اعتبارات برای تجهیز و توسعه بخش درمان در این استان، اقدامی ارزشمند است.

ارسلان سالاری، امروز در جمع خبرنگاران از تخصیص منابع لازم به جهت تأمین یک دستگاه آنژیوگرافی محیطی برای مرکز دانشگاهی پورسینا رشت خبر داد و اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه کشور، 10 میلیارد تومان اعتبار برای خرید این دستگاه را به دانشگاه علوم پزشکی گیلان ابلاغ کرده است.

وی با بیان اینکه اعتبار تخصیص یافته برای خرید دستگاه آنژیوگرافی محیطی از محل منابع یک میلیارد یورویی صندوق توسعه یافته تامین شده است، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در نیمه فروردین امسال با برداشت یک میلیارد یورو اعتبار از صندوق توسعه ملی برای مقابله و مدیریت بیماری کرونا موافقت کرده و آن را در اختیار سازمان برنامه وبودجه قرار داده بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تقدیر از درایت و اقدام پدرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در موافقت با برداشت منابع از صندوق ذخیره ارزی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه سلامت گیلان در بخش درمان نیازمند نوسازی است

حوزه سلامت گیلان در بخش درمان نیازمند نوسازی است