مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 09:102021-01-24حوادث

تخطی از سرعت مطمئنه در قزوین یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت


رییس پلیس راه استان از کشته شدن یک نفر و مجروح شدن یک تن دیگر بر اثر برخورد 2 دستگاه وانت پیکان در محور «قزوین –بویین زهرا» خبر داد.

- ایسنا/قزوین رییس پلیس راه استان از کشته شدن یک نفر و مجروح شدن یک تن دیگر بر اثر برخورد 2 دستگاه وانت پیکان در محور قزوین –بویین زهرا خبر داد.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش اظهار کرد: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف در محور قزوین-بویین زهرا بلافاصله نیروهای امدادی و کارشناسان پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

بنا بر اعلام مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند، یک خودروی پیکان وانت بر اثر لغزنده بودن مسیر با یک وانت دیگر که کنار جاده متوقف بوده برخورد کرده که متأسفانه راننده این خودرو در دم فوت و راننده خودروی دیگر مصدوم و روانه بیمارستان شد.

ذاکری منش با بیان اینکه علت اصلی این حادثه توسط کارشناسان تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده اعلام شده است به رانندگان توصیه کرد: با سرعت مطمئنه و رعایت قوانین و مقررات رانندگی کنند و از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخطی از سرعت مطمئنه در قزوین یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت

تخطی از سرعت مطمئنه در قزوین یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت