مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 08:552021-01-24اقتصادي

2600 حلقه چاه غیرمجاز در مازندران شناسایی شد


مدیر حفاظت منابع آب زیرزمینی آب منطقه ای مازندران از شناسایی دو هزار و 600 حلقه چاه غیرمجاز در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد عمادی با اشاره به اینکه 90 هزار چاه مجاز در مازندران وجود دارد گفت: دو هزار و 600 حلقه چاه غیرمجاز شناسایی شده که در ماه های اخیر 5 دستگاه حفاری غیر مجاز که در پارکینگ ها بودند معدوم شدند.

وی افزود: برای حل معضل چاه غیر مجاز باید به حفاران غیرمجازی رجوع کنیم که با دستگاه حفاری تراکتوری به حفر چاه با سرعت زیاد و تا عمق 30 تا 40 متر می پرداختند.

وی با بیان اینکه شناسایی ادوات حفاری غیرمجاز در دستور کار وزارت نیرو و همچنین شرکت آب منطقه ای مازندران قرار دارد، گفت: جلوگیری از تردد این وسایل در روستاها از جمله اقدامات خوب انجام شده در سال های اخیر بوده است و معدوم سازی وسایل غیرمجاز در دستور کار قرار داد.

عمادی همچنین با هشدار به افراد خاطی گفت: حفرکنان چاه های غیر مجاز از همین اکنون باید در فکر تغییر شغل خود باشند چرا که در صورت حفر چاه غیر مجاز قانون مجازات سختی را برای آنان در نظر گرفته است.

مدیر حفاظت منابع آب زیر زمینی شرکت آب منطقه ای مازندران در پایان ضمن قدردانی از تلاش های امور منابع آب شهرستان های نکا، بهشهر و گلوگاه و همچنین نیروی انتظامی این شهرستان ها تاکید کرد: این معدوم سازی باید به ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2600 حلقه چاه غیرمجاز در مازندران شناسایی شد

2600 حلقه چاه غیرمجاز در مازندران شناسایی شد