مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 08:552021-01-24ورزشي

وقتی پازل فکری کامل نمی شود/ 10 ترکیب متفاوت برای استقلال در 12 هفته!


محمود فکری از ابتدای فصل جاری تاکنون 10 ترکیب مختلف را در 12 هفته استفاده کرده و هیچ گاه استفاده از ترکیب برنده برای پیروزی مجدد آبی ها کافی نبوده است.

- وقتی پازل فکری کامل نمی شود/ 10 ترکیب متفاوت برای استقلال در 12 هفته! محمود فکری از ابتدای فصل جاری تاکنون 10 ترکیب مختلف را در 12 هفته استفاده کرده و هیچ گاه استفاده از ترکیب برنده برای پیروزی مجدد آبی ها کافی نبوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با گذشت دوازده هفته از لیگ برتر، استقلال با محمود فکری 6 برد، 4 تساوی و 2 شکست را تجربه کرده و با 22 امتیاز موقتا صدرنشین است.

احتمال دارد صدرنشینی آبی پوشان بعد از بازی های امروز از دست برود.

آخرین بازی استقلال دیشب (شنبه) مقابل سایپا بود و محمود فکری با ترکیب برنده مقابل تراکتور پای به زمین مسابقه گذاشت اما برخلاف بازی درخشان مقابل تبریزی ها، این سایپا بود که سه امتیاز را به لطف تک گل سه امتیاز مال خود کرد.

استفاده فکری از ترکیب تیم برنده در شرایطی بود که او در هفته های گذشته کمتر توانسته از یک ترکیب برای دو بازی متوالی استفاده کند.

مسائلی مانند مصدومیت و محرومیت در کنار تفکرات تاکتیکی فکری باعث شده او تقریبا در 12 هفته اخیر فقط دو بار از یک ترکیب مشابه استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی پازل فکری کامل نمی شود/ 10 ترکیب متفاوت برای استقلال در 12 هفته!

وقتی پازل فکری کامل نمی شود/ 10 ترکیب متفاوت برای استقلال در 12 هفته!