مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 08:502021-01-24بين الملل

انفجار در کلیسایی در لس آنجلس آمریکا


نشریه هیل با اشاره به انفجار صورت گرفته در یک کلیسا در لس آنجلس از تحقیقات محلی و فدرال خبرداد و نوشت: هنوز عاملان این انفجار و انگیزه آنها مشخص نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تارنمای خبری این نشریه آمریکایی، مقامات فدرال و محلی در حال بررسی در مورد انفجاری هستند که شنبه شب در کلیسایی (کلیسای باپتیست فرست ورک) در لوس آنجلس رخ داد که به موضوعی برای بحث در خصوص جامعه دگرباشان جنسی و سایر اقلیت ها تبدیل شده است.

در پی این انفجار که هیچ مصدومی نداشت، پلیس محلی اعلام که یک بمب دست ساز منشا انفجار بوده و مقامات همچنین از مشاهده جملات توهین آمیزی خبر دادند که جلوی کلیسا با اسپری نوشته شده بود.

به گفته پلیس فدرال، مقامات هنوز شخص یا اشخاصی را در ارتباط با این انفجار بازداشت نکرده اند و انگیزه این انفجار هم مشخص نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتایمز، بروس مهیا (Bruce Mejia) کشیش این کلیسا، حدود دو هفته پیش به پلیس گزارش داد در شبکه های اجتماعی تهدید به آتش سوزی شده است.

این کلیسا که پیش از این هم مورد انتقاد قرار گرفته بود و در راستای همین انتقادات هم طوماری به شهردار ال مونته (از شهرهای لوس آنجلس) فرستاده شده و از آن خواسته بود که کلیسای باپتیست را به عنوان یک گروه نفرت به رسمیت بشناسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار در کلیسایی در لس آنجلس آمریکا

انفجار در کلیسایی در لس آنجلس آمریکا