مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 08:452021-01-24اقتصادي

رفع مشکل پرداخت هزینه اسناد پزشکی بیمه شدگان طی یک ماه آینده


مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی گفت: تأخیر در پرداخت هزینه های اسناد پزشکی بیمه شدگان تأمین اجتماعی فقط در تهران رخ داده و طی یک ماه آینده برطرف خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرام غفاری در خصوص تأخیر در پرداخت هزینه های اسناد پزشکی بیمه شدگان تأمین اجتماعی گفت: در بسیاری از استان ها این هزینه ها تا دی ماه پرداخت شده و تأخیر در پرداخت هزینه های درمان کمتر از دو میلیون تومان فقط در استان تهران رخ داده که از این بابت عذرخواهی کرده و قول می دهیم ظرف یک ماه آینده حل شود.

وی در پاسخ به سوال که آیا قرار است در کمتر از دو ماه هزینه های اسناد پزشکی رسیدگی شود و به دست مردم برسد؟ گفت: در دبیرخانه شورای عالی بیمه اقدام خوبی انجام شده که منجر به همکاری سازمان های بیمه گر از جمله تأمین اجتماعی است و اگر چنین اتفاقی رخ دهد، بیماران وقتی به بیمارستان می روند، اسناد پزشکی شان از طریق بیمارستان و سامانه سپاس وزارت بهداشت در اختیار بیمه ها مانند تأمین اجتماعی و همچنین بیمه های تکمیلی قرار می گیرد و نیازی به این نیست که بیمه شده کپی اسناد را از این اداره به اداره دیگر ببرد.

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی تأکید کرد: در صورت اجرایی شدن این طرح، رسیدگی به اسناد در سامانه اتفاق می افتد و فقط در صورت لزوم و نواقص اسناد پزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل پرداخت هزینه اسناد پزشکی بیمه شدگان طی یک ماه آینده

رفع مشکل پرداخت هزینه اسناد پزشکی بیمه شدگان طی یک ماه آینده