مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 08:452021-01-24سياسي

برچسب سیاسی، پاسخ شهردار شیراز به رسانه منتقد مدیریت حوزه شهری


شهردار شیراز در نشست خبری خود بجای پاسخگویی به انتقادات وارد شده بر مدیریت حوزه شهری در مقام اعتراض برآمد و به رسانه منتقد برچسب سیاسی کاری زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، بیش از یک سال از آخرین نشست خبری شهردار شیراز می گذرد تا اینکه روز گذشته نشستی که به نظر می رسد بیشتر با هدف پاسخگویی به مطالب و انتقادات منتشر شده در خبرگزاری فارس، تشکیل شده بود، به جهت معرفی پروژ ه های عمرانی از رسانه ها دعوت شد و شهردار شیراز به جای اینکه در مقام پاسخگویی برآید، اتهام زنی به رسانه های منتقد را در پیش گرفت.

حیدر اسکندرپور با بیان اینکه غالب انتقادات علیه شهرداری شیراز غیرکارشناسی بوده و هجمه ها به صورت هدفمند به سمت شهرداری نشانه رفته است، گفت: رسانه ای طی مدت اخیر چندین تیتر علیه شهرداری کار کرده که شائبه سیاسی بودن انتقادات را دارد.

وی با ذکر اینکه برخی بازی سیاسی و انتخاباتی را زودهنگام شروع کرده اند، افزود: بازی با آبروی فردی که سال ها در قسمت های مختلف شهرداری زحمت کشیده، پست و سمت داشته، کار درستی نیست.

این در حالی است که مطلب منتشر شده در خبرگزاری فارس درباره انتصاب مدیری با مدرک ابتدایی در شهرداری، فارغ از هر گونه حب و بغض، بدون بردن نام و سمت فرد همچنین با هدف مطالبه گری نسبت به زیر پا گذاشتن قوانین و حقوق رسانه ای مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برچسب سیاسی، پاسخ شهردار شیراز به رسانه منتقد مدیریت حوزه شهری

برچسب سیاسی، پاسخ شهردار شیراز به رسانه منتقد مدیریت حوزه شهری