مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 08:452021-01-24سياسي

واکاوی طرح جهش تولید مسکن در «پایش»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه یک، مالیات بر خانه های خالی و مالیات بر عایدی سرمایه، بودجه 1400، شفافیت حقوق و مزایا و طرح شفافیت آرای نمایندگان از موضوعاتی است که علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی درخصوص آن ها در .

- نائب رییس مجلس شورای اسلامی در برنامه امشب پایش از طرح مجلس برای طرح جهش تولید مسکن می گوید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه یک، مالیات بر خانه های خالی و مالیات بر عایدی سرمایه، بودجه 1400، شفافیت حقوق و مزایا و طرح شفافیت آرای نمایندگان از موضوعاتی است که علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی درخصوص آن ها در قسمت جدید پایش که امشب پنجم بهمن از شبکه یک پخش می شود گفتگو خواهد کرد.

در بخش ستاد پیگیری موانع تولید هم، سید ابراهیم علوی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی درباره حل مشکل متقاضیان مجوز احداث دامداری و احمد هاشمیان معاون دفتر توسعه ایمنی راه و حریم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هم در مورد حل مشکل متقاضیان مجوز کارگاه فرآوری و بسته بندی محصولات کشاورزی توضیح می دهند.

پایش به تهیه کنندگی الهام پیرهادی کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که امشب 5 بهمن حوالی ساعت 20 با اجرای سعید توکلی پخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکاوی طرح جهش تولید مسکن در «پایش»

واکاوی طرح جهش تولید مسکن در «پایش»