مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 08:402021-01-24اجتماعي

هدیه بانک سرمایه به دانش آموزان مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان


همزمان با پانزدهمین سالگرد تأسیس بانک سرمایه و اجرای طرح کمک به دانش آموزان مناطق محروم، هدایای بهداشتی ـ آموزشی این بانک به دانش آموزان یک مدرسه ابتدایی در زاهدان اهدا شد.

- همزمان با پانزدهمین سالگرد تأسیس بانک سرمایه و اجرای طرح کمک به دانش آموزان مناطق محروم، هدایای بهداشتی ـ آموزشی این بانک به دانش آموزان یک مدرسه ابتدایی در زاهدان اهدا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی بانک سرمایه ، در مراسمی که با حضور ابراهیم میری، معاون پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه یک، مهدی خسروی، مسئول مالی و پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه یک و همکاران شعبه زاهدان بانک سرمایه در مدرسه ای ابتدایی واقع در منطقه ای محروم از شهرستان زاهدان برگزار شد، 917 بسته اهدایی بانک سرمایه شامل نوشت افزار و اقلام بهداشتی (ماسک، محلول ضدعفونی کننده و.

) به دانش آموزان و کادر آموزشی این مرکز تحصیلی اهدا شد.

در این مراسم رییس شعبه زاهدان بانک سرمایه در سخنانی کوتاه گفت: بانک سرمایه در راستای عمل به تعهدات اجتماعی خود و در ادامه خدمت رسانی به مدارس مناطق محروم، همچون سال های گذشته بخشی از هزینه های تبلیغاتی را در زمینه بهسازی و تجهیز مدارس در این مناطق هزینه نموده و این امر گام کوچکی در راستای ادای دین بانک سرمایه به آینده سازان ایران عزیز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه بانک سرمایه به دانش آموزان مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان

هدیه بانک سرمایه به دانش آموزان مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان