مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 08:352021-01-24اجتماعي

آغاز اولین پروژه طرح آجر به آجر استان همدان


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان گفت: نخستین خشت گذاری پویش «آجر به آجر» در روستای قره دای شهرستان فامنین انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدحسین مرادی پیش از ظهر امروز در آیین خشت گذاری آموزشگاه دو کلاسه روستای قره دای شهرستان فامنین اظهار کرد: هر چه به آموزش و پرورش توجه کنیم و نیازهای آن را دریابیم پیشرفت جامعه را تضمین کرده ایم.

وی با بیان اینکه همدان با 880 خیر مدرسه ساز به عنوان یکی از  استان های برتر کشور  شناخته شده است گفت: خوشبختانه خیرین نیک اندیش استان، ما را در امر مدرسه سازی بسیار کمک کرده اند که قدردان زحمات هستیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان به پویش ملی آجر به آجر و من مادرم، بچه های ایران فرزندان من اشاره کرد و افزود: خدا را شاکریم که قرعه به نام آموزشگاه روستای قره دای افتاد و مقدر شد به عنوان نخستین مدرسه در طرح خشت گذاری انتخاب شود.

وی با تاکید به اینکه قدر خشت به خشت این مدرسه را باید دانست و این خشت ها با پویش مردم و خیرین و خصوصا خانواده زنده یاد فاطمه محمد خان بنا شده است گفت: امروز این پویش ملی به نام من مادرم، بچه های ایران فرزندان من با هدف ساخت مدرسه برای فرزندان این سرزمین درحال برگزاری است و ما بسیار خرسندیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اولین پروژه طرح آجر به آجر استان همدان

آغاز اولین پروژه طرح آجر به آجر استان همدان