مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 08:152021-01-24اقتصادي

محتکران آذربایجان غربی 15 میلیارد ریال جریمه شدند


مدیر تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از پرداخت بیش از 15 میلیارد و 434 میلیون ریال جریمه نقدی توسط صاحبان پرونده های احتکار از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد.

- محمد اقوامی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 69 فقره پرونده احتکار در بخش کالا و خدمات توسط شعبات تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده است، افزود: در این رابطه 41 باب انبار شناسایی و پلمب و 87 نفر نیز دستگیر شده اند.

وی با بیان با اشاره به بررسی 100 درصد پرونده های ورودی در بخش احتکار، اظهار کرد: با افزایش قیمت ها، برخی افراد سودجو اقدام به احتکار کالاهای اساسی و حتی لوازم خانگی در استان کرده بودند که در ماه های اخیر به تناوب، انبار احتکار آنان کشف و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

اقوامی با بیان اینکه با توجه به شرایط کنونی قیمت ها برخورد با احتکار با قدرت و شدت توسط اداره های دخیل و همراهی تعزیرات حکومتی ادامه دارد، گفت: کالاهای اساسی، کالاهای مصرفی مردم و لوازم خانگی از جمله مهمترین اقلام احتکاری در سال جاری در استان بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با اشاره به محکومیت 11 میلیارد و 800 میلیون تومانی جزای نقدی برای متخلفان بخش بهداشت و درمان استان گفت: امسال در این زمینه 495 فقره پرونده تشکیل شده که تمامی پرونده ها توسط شعب تعزیرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محتکران آذربایجان غربی 15 میلیارد ریال جریمه شدند

محتکران آذربایجان غربی 15 میلیارد ریال جریمه شدند