مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 08:152021-01-24اقتصادي

تداوم شیوه نامه فولادی، زنجیره فولاد کشور را متوقف می کرد


معاون بهره برداری ذوب آهن اصفهان گفت: اگر شیوه نامه فولادی تداوم پیدا می کرد و یا اگر در آینده چیزی شبیه آن اجرا شود، طی چند ماه کل زنجیره فولاد از بالا تا پایین متوقف خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، مهرداد تولاییان با اشاره به دو ایراد شیوه نامه فولادی اظهار کرد: اگر شیوه نامه فولادی تداوم پیدا می کرد و یا اگر در آینده چیزی شبیه آن اجرا شود، طی چند ماه کل زنجیره فولاد از بالا تا پایین متوقف خواهد شد، این در حالی است که در کشور ارزی وجود ندارد و تولیدکنندگان نیاز دارند ارز مورد نیاز خود را تأمین کنند.

معاون بهره برداری ذوب آهن اصفهان افزود: در کل هویت وجودی بورس با قیمت گذاری در تناقض صددرصدی است و با قیمت گذاری در بورس، رانت ایجاد می شود، همچنین باید توجه داشت که در دنیا قیمت در بورس وجود ندارد و بورس، بازار عرضه و تقاضا است.

وی ادامه داد: محدودیت دیگر این شیوه نامه با توجه به این که قیمت ها را فوق العاده کاهش می داد این است که فولادساز را ناچار کرده بود تا تنها با 70 درصد قیمت جهانی محصولات خود را در بورس عرضه کند و این موجب جولان دلالان در بازار می شود.

تولاییان همچنین با اعتقاد بر این که شیوه نامه فولادی، به نوعی سدی برابر صادرات بود، تصریح کرد: صادرات در شرایطی است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم شیوه نامه فولادی، زنجیره فولاد کشور را متوقف می کرد

تداوم شیوه نامه فولادی، زنجیره فولاد کشور را متوقف می کرد