مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 08:002021-01-24اجتماعي

هوای اصفهان برای عموم ناسالم است/همه ایستگاه ها در وضعیت قرمز


مدیر امور آزمایشگاه های محیط زیست استان اصفهان گفت: کیفیت هوای شهر اصفهان با قرار گرفتن بر روی شاخص کیفی 162 در وضعیت ناسالم برای عموم قرار دارد.

- بابک صادقیان در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت کیفیت هوای شهر اصفهان طی 24 ساعت منتهی به ساعت 11 امروز اظهار داشت: در حال حاضر شاخص کیفی هوای این شهر با قرار گرفتن بر روی عدد 162 در وضعیت ناسالم برای عموم قرار دارد.

وی با بیان اینکه روز گذشته کیفیت هوای شهر اصفهان با قرار گرفتن بر روی عدد 107 در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس بوده است، ابراز داشت: میانگین شاخص کیفی هوای امروز اصفهان نیز بر روی عدد 143 در وضعیت نارنجی ثبت شده است.

مدیر امور آزمایشگاه های محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر شاخص کیفی هوا در احمدآباد 175، استانداری 154، پروین 165، خرازی 162 و رودکی 152 در وضعیت قرمز قرار دارد، افزود: این در حالی است که کیفیت هوا در منطقه سگزی با قرار گرفتن بر روی شاخص 90 در وضعیت سالم ثبت شده است.

وی در خصوص کیفیت هوا در دیگر شهرهای استان اصفهان نیز گفت: در حال حاضر کیفیت هوا در شاهین شهر و مبارکه به ترتیب با قرار گرفتن بر روی اعداد 90 و 72 در وضعیت سالم ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای اصفهان برای عموم ناسالم است/همه ایستگاه ها در وضعیت قرمز

هوای اصفهان برای عموم ناسالم است/همه ایستگاه ها در وضعیت قرمز