مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 07:502021-01-24حوادث

انفجار و تخریب منزل مسکونی در حومه مشهد/ دو نفر مجروح شدند


سرپرست منطقه سه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از انفجار و تخریب یک منزل مسکونی و نجات دو فرد گرفتار در زیر آوار در روستای برزش آباد در حومه مشهد خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست منطقه سه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از انفجار و تخریب یک منزل مسکونی و نجات دو فرد گرفتار در زیر آوار در روستای برزش آباد در حومه مشهد خبر داد.

علی محمد کاظمی اظهار کرد: شامگاه روز شنبه، چهارم بهمن ماه 1399 در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 مبنی بر انفجار توام با آوار منزل مسکونی داخل یک دامداری و گرفتار شدن افراد در زیر خروارها خاک، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله گروه های نجات و پشتیبانی ایستگاه های 8 و42 را به محل حادثه در روستای برزش آباد در فاصله 18 کیلومتری مشهد اعزام کرد.

سرپرست منطقه سه آتش نشانی شهر مشهد افزود: با حضور آتش نشانان و نجاتگران آتش نشانی در محل مشخص شد،حجم انفجار توام با آوار به حدی بوده که واحد مسکونی به صورت کامل ویران و افراد در زیر خروارها خاک ناشی از ریزش آوار گرفتار شده اند.

کاظمی افزود: نجاتگران آتش نشانی ضمن رعایت نکات ایمنی و تثبیت محل اقدام به عملیات برای نجات این افراد کرده که خوشبختانه پس از دقایقی تلاش نفسگیر و طاقت فرسا آتش نشانان موفق شدند دو مرد 18 و 24 ساله را به ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار و تخریب منزل مسکونی در حومه مشهد/ دو نفر مجروح شدند

انفجار و تخریب منزل مسکونی در حومه مشهد/ دو نفر مجروح شدند