مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 07:402021-01-24فناوري

6 روستای استان فارس به اینترنت پرسرعت متصل شد


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس از راه اندازی اینترنت پرسرعت و اتصال شش روستای دیگر استان به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهرداد سهرابی از اتصال یک هزار و 161 خانوار روستایی در شهرستانهای نی ریز، فسا، خنج و رستم با جمعیت چهار هزار و 54 نفر در یک هفته گذشته به شبکه ملی اطلاعات و شبکه پهن باند ارتباطی سیار خبر داد.

وی تعداد روستاهای برخوردار شده از اینترنت پرسرعت در این شهرستانها را شش روستا برشمرد و عنوان کرد: روستای بنه کلاغی از توابع شهرستان نی ریز، روستای گهرآباد از توابع شهرستان فسا، روستای باغان از توابع شهرستان خنج و روستاهای دشت، بلوط اسدی و اندرگرد چشمه بری از توابع شهرستان رستم روستاهای جدیدی هستند که با تأمین اعتبار از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت متبوع (USO) به اینترنت پرسرعت سیار اپراتور اول مجهز شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس با تاکید بر اینکه بهبود زیرساخت های ارتباطی در روستاها زمینه توسعه پایدار در این مناطق را فراهم می کند، عنوان کرد: اینترنت پرسرعت در واقع در روستاها به عنوان ابزار و محرکی برای رشد عمل و از طریق فراهم کردن جنبه های رفاهی بیشتر از طریق دسترسی به خدمات اجتماعی و دولتی، زمینه تقویت اجتماعی و اقتصادی را در این مناطق فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 روستای استان فارس به اینترنت پرسرعت متصل شد

6 روستای استان فارس به اینترنت پرسرعت متصل شد