مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 07:252021-01-24اجتماعي

افزایش آلاینگی هوای قم از فردا


از صبح دوشنبه شاهد آلایندگی هوا خواهیم بود و شرایط برای این افزایش و انباشت این آلاینده ها نیز فراهم است، اما به دلیل هوای پاک نشات گرفته از وزش باد در روز های اخیر، - ایسنا/قم کارشناس هواشناسی گفت: از صبح دوشنبه شاهد آلایندگی هوا خواهیم بود و شرایط برای این افزایش و انباشت این آلاینده ها نیز فراهم است، اما به دلیل هوای پاک نشات گرفته از وزش باد در روز های اخیر، این روند این سرعت کمتری خواهد داشت.

محمدرضا قاضی در گفت و گو با ایسنا با اشاره براینکه تا آخر هفته جوی نسبتا پایدار بر روی استان قم حاکم است، عنوان کرد: برای امروز آسمانی صاف و در برخی ساعات وزش باد با بیشنیه دمای11 درجه سانتی گراد پیش بینی میشود.

وی با بیان اینکه فردا آسمانی صاف تاکمی ابری با بیشینه دمای 13 درجه سانتی گراد را شاهد خواهیم بود، افزود: برای سه شنبه نیز آسمانی ابری با غبار صبحگاهی با بیشینه 15 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

این کارشناس هواشناسی افزود: از صبح دوشنبه شاهد آلایندگی هوا خواهیم بود و شرایط برای این افزایش و انباشت این الاینده ها نیز فراهم است، اما به دلیل هوای پاک نشات گرفته از وزش باد در روز های اخیر، این روند این سرعت کمتری خواهد داشت.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آلاینگی هوای قم از فردا

افزایش آلاینگی هوای قم از فردا