مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 07:252021-01-24سياسي

رفع تصرف 13 هزار مترمربع از اراضی ملی دماوند


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند گفت: با هدف حفظ انفال و عرصه های ملی 13 هزار مترمربع از اراضی ملی این شهرستان واقع در پلاک «بیدک» رفع تصرف و به دولت بازگردانده شد.

- رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند گفت: با هدف حفظ انفال و عرصه های ملی 13 هزار مترمربع از اراضی ملی این شهرستان واقع در پلاک بیدک رفع تصرف و به دولت بازگردانده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا جمشید جویباری افزود: اراضی رفع تصرف شده در راستای اجرای تبصره ذیل ماده 55 قانون حفاظت از جنگل ها و مراتع و با اخذ دستور از دادستان بازپس گیری شده است.

وی ادامه داد: طی عملیات رفع تصرف که با حضور نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان دماوند و همکاری نیروی انتظامی انجام شد، تمامی دیوارکشی های ایجاد شده روی این اراضی مورد تخریب قرار گرفت.

رییس اداره منابع طبیعی شهرستان دماوند از توقیف یک دستگاه بیل مکانیکی غیرمجاز در اراضی ملی پلاک لومان این شهرستان نیز خبرداد و اظهارکرد: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر تعرض به عرصه های ملی عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان در راستای اجرای تبصره ذیل ماده 55 قانون حفاظت از جنگل و مراتع فوراً به منطقه اعزام شدند که علاوه بر تشکیل پرونده تخلف نسبت به توقیف بیل مکانیکی مورد نظر اقدام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 13 هزار مترمربع از اراضی ملی دماوند

رفع تصرف 13 هزار مترمربع از اراضی ملی دماوند