مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 07:152021-01-24اجتماعي

عدم مشاهده آنفلوآنزا و کرونا در حیات وحش همدان


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان اعلام کرد: در سال جاری مورد قطعی مبنی بر ابتلای حیات وحش و پرندگان مهاجر حاضر در زیستگاه های آبی استان به بیماری های آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان و کرونا دیده نشده است.

- ایسنا/همدان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان اعلام کرد: در سال جاری مورد قطعی مبنی بر ابتلای حیات وحش و پرندگان مهاجر حاضر در زیستگاه های آبی استان به بیماری های آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان و کرونا دیده نشده است.

محسن جعفری نژادبسطامی در گشت مشترک ادارات کل دامپزشکی و حفاظت محیط زیست استان همدان در راستای مراقبت فعال بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان و پایش مشترک برخی زیستگاه های آبی استان، اظهار کرد: هر سال پایش بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در طول فصل پاییز تا اواخر زمستان به صورت ویژه در دستور کار قرار می گیرد به طوریکه در صورت مشاهده موارد مشکوک، مرغداری ها در محدوده سه کیلومتری زیستگاه ها نیز بررسی می شود.

وی در روند پایش تالاب آبشینه با بیان اینکه در محدوده سه کیلومتری زیستگاه های تالابی برای پایش بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان مورد پایش قرار می گیرد، افزود: موارد احتمالی مشکوک به بیماری های مشترک حیات وحش و انسان در این پایش ها بررسی شده و اقدامات مقتضی در این زمینه انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم مشاهده آنفلوآنزا و کرونا در حیات وحش همدان

عدم مشاهده آنفلوآنزا و کرونا در حیات وحش همدان