مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 07:002021-01-24سياسي

دانشگاه ها باید بیش از این بر اجرای سند دانشگاه اسلامی تاکید کنند


معاون فرهنگی سیاسی نهاد رهبری در دانشگاهها گفت: اینکه سند دانشگاه اسلامی در دانشگاه ها اجرا نمی شود را نمی پذیرم ولی باید بیش از این در دانشگاه های ما بر روی اجرای این سند تاکید شود.

- حجت الاسلام علی تقوی در گفتگو با درباره اینکه چرا با وجود اجرای این سند نتایج اجرای آن توسط دانشگاه ها ملوس نیست، گفت: سنخ مسائل فرهنگی این است که زود بازده نیست، نتیجه آن ملموس نبوده و کمیت بردار نیست.

وی ادامه داد: به عنوان مثال درباره حجاب و عفاف در دانشگاه ها، راهبردهایی استفاده می شود ولی ما چطور می توانیم آن را کمی کنیم یعنی یک آمار کمی بدهیم و بگوییم در دانشگاه ها این اقدام انجام شده است و از نظر کمی این تعداد فرد حجاب شأن بهتر شده است.

حجت الاسلام تقوی افزود: بنابراین آمار نمی توان داد چرا که نمی توان آن را به کمیت تبدیل کرد، شاید برخی از این نتیجه بگیرند که سند اجرا نمی شود، این را قبول دارم که شاید به نقطه ایده ال نرسیده ایم و باید بیش از این در دانشگاه های ما بر روی اجرای این سند تاکید شود.

وی افزود: در مجموع می توان گفت، اینکه سند دانشگاه اسلامی در دانشگاه ها اجرا نمی شود را نمی پذیرم ولی چون برخی از راهبردهای آن دیر بازده بوده و به کمیت تبدیل نمی شود، نمی توان آمار داد بنابراین باید تلاش کنیم به ایده ال آن نزدیک شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها باید بیش از این بر اجرای سند دانشگاه اسلامی تاکید کنند

دانشگاه ها باید بیش از این بر اجرای سند دانشگاه اسلامی تاکید کنند