مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 06:552021-01-24بين الملل

آزاده فلسطینیی: ایران حامی اصلی ما برای مقابله با رژیم اشغالگر است


یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی و آزاده فلسطینی تأکید کرد که جمهوری اسلامی ایران حامی اصلی ما برای مقابله با رژیم اشغالگر اسراییل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خضر عدنان آزاده فلسطینی که چند سال پیش در زندان رژیم صهیونیستی اعتصاب غذا کرده بود، در مصاحبه با خبرگزاری فارس با اشاره به اوضاع ناگوار اسرای فلسطینی در بند این رژیم درباره خطراتی که جان و سلامت اسرا را تهدید می کند، هشدار داد.

عدنان به فارس گفت، تعدادی از اسرا از جمله فؤاد الشبوکی اسیر سالخورده به کرونا مبتلا شده اند حال آنکه رژیم اشغالگر به این اسرا رسیدگی نمی کند و حتی از دادن دارو به آن ها خودداری می کند و در این شرایط باسل مخلوف عجاج عضو گردان های القدس نیز در وضعیت جسمانی بدی قرار دارد و سلامت همه اسرا در معرض خطر است.

این اسیر آزاده فلسطینی درباره تأثیر وحدت فلسطین بر اوضاع اسرای در بند رژیم صهیونیستی گفت: قطعا وحدت فلسطینیان باعث قدرت بیشتر آن ها برای مقابله با رژیم اشغالگر و جنایتکار خواهد شد لذا شایسته است که وحدت در میدان و زندان ها تحت رهبری یکپارچه فلسطین که قادر است با تصمیمات کابینه رژیم اشغالگر و زندان های آن مقابله کند، وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزاده فلسطینیی: ایران حامی اصلی ما برای مقابله با رژیم اشغالگر است

آزاده فلسطینیی: ایران حامی اصلی ما برای مقابله با رژیم اشغالگر است