مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 06:552021-01-24اجتماعي

اجرای طرح TOD در کنار 7 ایستگاه مترو/ تهران انسان محور می شود


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 تهران از انتخاب 7 ایستگاه مترو برای اجرای طرح TOD خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح، 18 نقطه نیز برای ایجاد پاتوق محله ای شناسایی شده است.

-  محمد عندلیب معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره اجرای طرح TOD اظهارداشت: بر اساس طرح TOD به عنوان یکی از سیاست های ابلاغی شورای شهر تهران، باید یک ایستگاه انبوه بر را به عنوان مرکز در نظر بگیریم و حول آن ضوابط ناظر بر TOD با رویکرد انسان محور را پیاده سازی کنیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 تهران با بیان اینکه ایستگاه های متروی میدان هفت تیر، میدان ولی عصر، جهاد، میرزای شیرازی، نجات اللهی، پارک لاله و کارگر شمالی در فاز اول پیاده سازی TOD در سطح منطقه 6 تهران مورد بررسی قرار می گیرند، اظهار کرد: ایستگاه میدان هفت تیر به دلیل موقعیت خاصی که دارد، به عنوان اولویت اول اجرای این طرح قطعی شده است اما اولویت بندی بقیه ایستگاه ها همچنان در دست بررسی است.

عندلیب افزود: 40 کارشناس بررسی TOD در سطح منطقه آموزش دیده و از آنها امتحان نیز گرفته شده است و مقرر شده تا فرآیند مطالعاتی اجرای این طرح با استفاده از این کارشناسان پیش برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح TOD در کنار 7 ایستگاه مترو/ تهران انسان محور می شود

اجرای طرح TOD در کنار 7 ایستگاه مترو/ تهران انسان محور می شود