مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 06:502021-01-24سياسي

ورثه متوفیان برای تعیین تکلیف سهام عدالت اقدام کنند


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: در قالب سامانه طراحی شده ورثه متوفیان دارنده سهام عدالت می توانند اطلاعات خود را ثبت کرده و نسبت به تعیین تکلیف سهام عدالت فرد متوفی اقدام کنند.

- علیرضا نوروزی در جلسه هماهنگی سهام عدالت در اردبیل اظهار کرد: در استان اردبیل بیش از 980 هزار نفر دارنده سهام عدالت وجود دارد که 470 هزار نفر آنها روش مستقیم و مابقی به تعداد 511 هزار نفر روش غیرمستقیم و همکاری با شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت را انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت به تعویق افتاده است، تصریح کرد: در زمان مقرر در این زمینه اطلاع رسانی خواهیم کرد تا دارندگان 511 هزار سهام عدالت در استان نسبت به مشارکت در انتخاب هیئت مدیره اقدام کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل ضرورت ثبت نام دارندگان سهام عدالت را در سامانه سجام یادآور شد و گفت: تاکنون بیش از 58 درصد دارندگان سهام عدالت که روش غیرمستقیم را برگزیده اند با مراجعه به سامانه سجام ثبت نام و کد بورسی دریافت کردند.

نوروزی افزود: شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان تلاش می کند تا با برگزاری مجمع و انتخاب هیئت مدیره نسبت به تعیین تکلیف فرآیند پرداخت سود و همچنین حمایت از سرمایه گذاران در این بخش اقدامات لازم را انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورثه متوفیان برای تعیین تکلیف سهام عدالت اقدام کنند

ورثه متوفیان برای تعیین تکلیف سهام عدالت اقدام کنند