مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 06:452021-01-24سياسي

بودجه سال 1400 رویایی بسته شده است


بودجه سال 1400 پایتخت رویایی بسته شده و این بودجه محقق نخواهد شد و تقاضا دارم اعضا یا بودجه را رد کنند یا اینکه بودجه ریزی عملیاتی مشخص کنند.

- عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بودجه سال 1400 پایتخت رویایی بسته شده و این بودجه محقق نخواهد شد و تقاضا دارم اعضا یا بودجه را رد کنند یا اینکه بودجه ریزی عملیاتی مشخص کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت نظری عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور با تاکید بر اینکه بودجه سال 1400 نسبت به سال جاری قابل بررسی است.

گفت: خیلی منطقی است که قبل از تصویب بودجه سال بعد ببینم چقدر از بودجه سال جاری محقق شده است.

وی اظهار داشت: به نظر می رسد تاکنون تحقق درآمد بودجه سال 99 نسبت به پیش بینی اولیه کمتر بوده و باید در تصویب بودجه، چراغ راه ما باشد.

نظری با بیان اینکه بررسی انحرافات بودجه را حائز اهمیت است، گفت: عملکرد بودجه ناشفاف است و بودجه ای که تخصیص یافته در محل بودجه هزینه نمی شود و این انحراف بودجه به شورا گزارش نشده است.

وی ادامه داد: در نحوه کسب درآمد در بعضی موارد شفافیت وجود ندارد و چند ماه پیش شورا لیستی از اموال شهرداری را منتشر کرد که امکان فروخته شدن دارد اما تنها یک ملک که متعلق به خانه شهرداری بوده که خریدار و مبلغ آن مشخص نیست فروخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه سال 1400 رویایی بسته شده است

بودجه سال 1400 رویایی بسته شده است