مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 06:302021-01-24ورزشي

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در آموزش و پرورش


در راستای سلسله برنامه های گفتگو بر محور تحول وزارت آموزش وپرورش، هفدهمین برنامه گفتگوی هفته با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان مهمان ویژه و اعضای شورای معاونان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، برنامه گفتگوی هفته در راستای برگزاری سلسله برنامه های گفتگو بر محور تحول، باهدف ایجاد ارتباط و تعامل دوسویه بین وزارت آموزش وپرورش و سایر دستگاه های کشور به صورت هفتگی برگزار و به صورت زنده از طریق شبکه شاد (اپلیکشن رسمی وزارت آموزش وپرورش جهت آموزش مجازی) پخش می شود.

در این برنامه آموزش وپرورش میزبان یکی از شخصیت های عالی رتبه کشوری با عنوان مهمان ویژه است.

هفدهمین برنامه گفتگوی هفته روز یکشنبه پنجم  بهمن ماه با حضور سعید اوحدی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می شود.

این نشست مجازی با مدیریت وزیر آموزش وپرورش و با حضور اعضای شورای معاونان در سالن جلسات ساختمان شهید رجایی برگزار و علاوه بر 32 مدیرکل آموزش وپرورش استان ها، روسای 760 منطقه آموزش وپرورش سراسر کشور به طور مستقیم این برنامه را از طریق بستر شبکه شاد مشاهده خواهند کرد.

شایان ذکر است، پیش ازاین در اولین برنامه گفتگوی هفته ، رییس دیوان محاسبات کشور و شانزدهمین برنامه مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در آموزش و پرورش

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در آموزش و پرورش