مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 06:152021-01-24سياسي

شریعتمداری: نگاه بایدن به برجام همان نگاه ترامپ بلکه سخت تر است


وقتی می گوییم ترامپ نه؛ نباید بگوییم بایدن آری؛ زیرا بایدن دقیقاً همان نظر ترامپ به برجام را دارد.

- یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: وقتی می گوییم ترامپ نه؛ نباید بگوییم بایدن آری؛ زیرا بایدن دقیقاً همان نظر ترامپ به برجام را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین شریعتمداری شب گذشته با حضور در برنامه نگاه یک شبکه یک سیما درباره موضوع جابه جایی قدرت در آمریکا اظهار کرد: ماجرای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هنوز تمام نشده است، خیلی ها وضع کنونی آمریکا را با جنگ داخلی این کشور در سال های 1861 تا سال 1864 مقایسه می کنند و این دو مشابهت هایی دارند.

در آن زمان جنگ میان شمال و جنوب آمریکا بود و علت جنگ این بود که ایالت های شمالی بر تولیدات داخلی تکیه می کردند، اما ایالت های جنوبی، تاجر بودند و برده های زیادی داشتند.

وی ادامه داد: ایالت های شمالی قانونی تصویب کردند و تعرفه های واردات کالا را چندین برابر بالا بردند و جنوبی ها از این موضوع نگران شدند و ایالت های جنوبی اعلام استقلال کردند، سپس جنگ میان ایالت های شمالی و جنوبی آغاز شد.

درگیری آن ها ناشی از دو دیدگاه با دو خاستگاه بود.

شریعتمداری افزود: اکنون ترامپ تنها نیست و 75 میلیون رأی دارد و رقیب بسیار قوی است و حاضر نیست که از صحنه کنار برود و این نخستین بار است که در آمریکا مراسم تحلیف در حالی برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتمداری: نگاه بایدن به برجام همان نگاه ترامپ بلکه سخت تر است

شریعتمداری: نگاه بایدن به برجام همان نگاه ترامپ بلکه سخت تر است