مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 06:052021-01-24سياسي

سیلی قانون گذار بر چهره قانون؟


ماجرای سیلی یک نماینده مجلس به صورت یک سرباز وظیفه راهنمایی و رانندگی در ساعات گذشته به یکی از داغ ترین موضوعات فضای مجازی بدل شده است.

موضوعی که در صورت اثبات می تواند آزمونی برای اهالی مجلس شورای اسلامی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از روز شنبه 4 بهمن فیلمی از یک سرباز وظیفه راهنمایی و رانندگی در فضای مجازی دست به دست می شود که در آن سرباز مدعی است که علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی به دلیل ممانعت سرباز از عبور اتومبیلش از مسیر خط ویژه خیابان انقلاب به صورت آن سرباز سیلی زده است.

گفته شده که این اتفاق روز چهارشنبه اول بهمن رخ داده است.

انتشار این فیلم و اظهارات سرباز راهور به سرعت با واکنش منفی بسیاری از کاربران فضای مجازی و مردم مواجه شده و تقاضای برخورد با این نماینده مجلس از سوی مردم مطرح می شود.

البته در فیلم صحنه برخورد فیزیکی عنابستانی با سرباز وظیفه دیده نمی شود، اما چند نفر از حاضران در محل شهادت می دهند که این اتفاق رخ داده است و عنابستانی هم سوار بر خوردروی دنا پلاس معروف مجلس یازدهم هیچ اعتراضی به ادعای کسانی که می گویند به صورت سرباز سیلی زده ندارد.

اما واکنش های منفی به این اتفاق باعث شده که این نماینده مجلس با تکذیب برخورد فیزیکی با سرباز نیروی انتظامی مدعی شود که سرباز به او توهین کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلی قانون گذار بر چهره قانون؟

سیلی قانون گذار بر چهره قانون؟