مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 06:052021-01-24اقتصادي

رفع چالش های صنعتی با هوش مصنوعی


دانشکده کامپیوتر دانشگاه تهران و یکی از شرکت های دانش بنیان تفاهم نامه همکاری در زمینه رفع مشکلات صنعت با استفاده از فناوری هوش مصنوعی منعقد کردند.

- دانشکده کامپیوتر دانشگاه تهران و یکی از شرکت های دانش بنیان تفاهم نامه همکاری در زمینه رفع مشکلات صنعت با استفاده از فناوری هوش مصنوعی منعقد کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، باتوجه به ظرفیت یکی از شرکت های دانش بنیان در حوزه هوش مصنوعی و برخورداری از بزرگترین مجموعه انسانی هوش مصنوعی در کشور، این شرکت با دانشکده کامپیوتر دانشگاه تهران تفاهم نامه ای امضا کردند که بر اساس آن قرار است این شرکت با همکاری دانشکده کامپیوتر دانشگاه تهران، مشکلات صنعت را شناسایی و با استفاده از هوش مصنوعی برطرف کنند.

براساس این تفاهم نامه، مشکلات صنایع در حوزه هوش مصنوعی در قالب دستورکارهایی از سوی این شرکت دانش بنیان با دانشکده کامپیوتر دانشگاه تهران مطرح و با همکاری این دو نهاد، راه حل های علمی و عملیاتی برای رفع مشکلات صنعت طراحی و ارائه می شود.

دکتر ناصر سلطانی رییس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران در این جلسه گفت: در این قرارداد موضوع هوش مصنوعی در حوزه های مختلف که دارای کاربردهای ملی و بین المللی است، مورد توجه قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع چالش های صنعتی با هوش مصنوعی

رفع چالش های صنعتی با هوش مصنوعی