مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 05:152021-01-24سياسي

نگاه تربیتی به ماجرای سرباز_راهور


نمی دانم چقدر می شود روی نتیجه نهایی برخورد با رفتار ضدقانون و خلافکارانه #عنابستانی که به صورت سرباز_راهور سیلی زد، حساب باز کرد اما امیدوارم این تلنگر کوتاه به رؤیت کسانی که در مقام بررسی و صدور حکم نهایی هستند، برسد: آقایان! قطعاً اطلاع دارید بسیاری از کودکان و نوجوانان کلیپ اظهارات #سرباز_اکبری و شاهدان را روی گوشی خود یا پدر و مادرشان دیده اند.

لطفاً طوری حکم صادر کنید که وقتی معلمان این کشور یا پدر و مادرها می خواهند به فرزندان خود اهمیت قانونمداری را بیاموزند بگویند؛ یک روز یک نماینده مجلس که می خواست بدون مجوز و با قلدری وارد خط ویژه شود، با تذکر یک سرباز ساده مواجه می شود اما قانون پشت سرباز ایستاد بچه ها! هیچ کسی بالاتر از قانون نیست و همه ما در برابر قانون مساوی هستیم، حتی نمایندگان مجلس.

کمک کنید تا از این رخداد تلخ، یک درس و خاطره آموزشی خلق شود تا آموزگاران و دبیران این سرزمین بتوانند یک شاهد مثال وطنی برای تشویق دانش آموزان به رعایت قانون بیاورند.

مدارس ما در آموزش مفاهیم ارزشی و اخلاقی دچار تورم محتوا و تلنباری مفاهیم شده اند به این معنی که برخی تصور می کنند هرچه بیشتر درباره آموزه های اخلاقی و ارزشی حرف بزنند، بچه ها اخلاقی تر بار می آیند در حالی که اشاعه اخلاق و مفاهیم ارزشی نه تنها با سخنرانی و کتاب د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه تربیتی به ماجرای سرباز_راهور

نگاه تربیتی به ماجرای سرباز_راهور